Ο πρώην σκηνοθέτης Visceral αποκαλύπτει σχέδια για το Dead Space 4

The Suspect

Το Sequel θα είχε επεκταθεί στο τμήμα “Flotilla” του Dead Space 3.

Έχουν ανακύψει νέες πληροφορίες που περιγράφουν λεπτομερώς τα σχέδια των Επώδυνων Αγώνων για το τι θα ήταν το Dead Space 4.

Μιλώντας στο Eurogamer , ο πρώην δημιουργός του Dead Space, Ben Wanat, αποκάλυψε ότι το Dead Space 4 θα έδινε μεγαλύτερη έμφαση στην εξερεύνηση και την εξάλειψη των πόρων για επιβίωση, συνδυάζοντας τη σκηνοθετημένη δράση των προηγούμενων παιχνιδιών με μεγαλύτερες και πιο ανοικτές περιοχές που ο παίκτης θα μπορούσε να εξερευνήσει ελεύθερα.

“Η ιδέα ήταν ότι προσπαθούσατε να επιβιώσετε καθημερινά από τα μολυσμένα πλοία, ψάχνοντας για μια αίσθηση ζωής, καθαρίζοντας προμήθειες για να κρατήσετε το δικό σας μικρό πλοίο, προσπαθώντας να βρείτε επιζώντες», δήλωσε ο Wanat, ο οποίος είναι πλέον δημιουργικός διευθυντής στο Crystal Dynamics .

Το Dead Space 4 θα είχε επεκταθεί στο κεφάλαιο “Lost Flotilla” του Dead Space 3, στο οποίο ο Isaac έτρεξε μέσα από ένα νεκροταφείο καταστράφηκαν διαστημόπλοια στο μονοπάτι ενός σήματος SOS. “Το τμήμα του πλοίου στο Dead Space 3 έδωσε έμφαση στο τι μπορεί να είναι το μη γραμμικό gameplay και θα ήθελα να πάω πολύ βαθύτερα σε αυτό”, δήλωσε ο Wanat.

Η ιδέα ήταν ότι ο παίκτης θα πήγαινε από το πλοίο στο πλοίο, αναζητώντας εξοπλισμό και πολεμώντας την ορδή των Νεκρομόρφων που αναμφισβήτητα θα είχε κρύψει μέσα. Ο Wanat σχεδίαζε τα σκάφη αυτά να διαφέρουν πολύ από το ένα το άλλο. “Φανταστείτε ένα ολόκληρο κατάλογο τύπων πλοίων, το καθένα με μοναδικούς σκοπούς, κατόψεις και gameplay. Τα πρωτότυπα πρωτότυπα για το στολίσκο Dead Space 3 είχαν κάποιες πολύ άγριες ρυθμίσεις που εύχομαι ότι μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ».

Το άρθρο αποκαλύπτει μερικές άλλες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Το Dead Space 4 πιθανότατα δεν θα χαρακτήριζε τον Isaac Clarke ως τον κύριο χαρακτήρα. Δεν υπήρχαν στερεά σχέδια για το ποιος θα μπορούσε να ελέγξει ο παίκτης, αλλά η προτιμώμενη επιλογή του πρωταγωνιστή Wanat ήταν η Ellie, μια πλευρά που χαρακτηρίστηκε στο Dead Space 3.

Επιπλέον, το Dead Space 4 θα είχε εισαγάγει μια νέα σειρά Necromorphs που ήταν πιο επικίνδυνη σε περιβάλλοντα Zero-G και επανεξέτασε το αμφισβητούμενο στοιχείο χειροτεχνίας του προηγούμενου παιχνιδιού: “Μου αρέσει να δίνουν στους παίκτες τη δημιουργικότητα στη συγκέντρωση των όπλων τους, αλλά έγινε πολύ δύσκολο να συντονιστείτε όταν επιτρέπετε στους παίκτες να σπάσουν τα πρωταθλήματα και τους συνδυασμούς πυρκαγιών “, δήλωσε ο Wanat.

Το Visceral, φυσικά, ποτέ δεν είχε την ευκαιρία να θέσει σε εφαρμογή αυτές τις ιδέες, αφού είχε προστεθεί στο νεκροταφείο του στούντιο της EA στα τέλη του περασμένου έτους. Παρ ‘όλα αυτά, οι αποκαλύψεις αποτελούν ακόμα ένα κεφάλαιο της συναρπαστικής ιστορίας της σειράς. Το προηγούμενο έτος, το Eurogamer αποκάλυψε επίσης ότι το αρχικό όραμα του Visceral για το Dead Space 3 ήταν πολύ διαφορετικό από το τελικό προϊόν, ενώ ο συνεργάτης της PC Gamer Mat Paget έμαθε ότι ο αρχικός Dead Space ξεκίνησε τη ζωή ως System Shock 3.

Source: PCGamer.Com

Αφήστε μια απάντηση

Next Post

[EN] Wolfhunter & Update 19 preview

Are you predator or prey? Answer the call of the Great Hunt and face Hircine’s beasts in Wolfhunter, The Elder Scrolls Online’s next DLC game pack. Scout out two brand-new dungeons and Update 19 in this preview article. The Wolfhunter DLC game pack will be free to all ESO Plus […]

επικοινωνηστε μαζι μας

[email protected]